Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - księgowa
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Jaskulinie, Jaskulin 13, 58-170 Dobromierz
Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Księgowa
- Wymagania niezbędne (formalne):
- obywatelstwo polskie,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2022r. poz. 530)
- wykształcenie:
a) wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższymi i nauce, preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość,
b) średnie- ekonomiczne, co najmniej 2 letni staż pracy,
4. nieposzlakowana opinia,
5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- Wymagania dodatkowe:
- udokumentowane doświadczenie zawodowe w rachunkowości budżetowej lub obsłudze finansowej jednostek sektora finansów publicznych- dotyczy pkt. 1 ppkt. 3 lit. b
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi programu: Finanse, Kasa, Przelewy, Wyposażenie, Bestia
- wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- Zakres wykonywanych zadań:
1. Bieżące dekretowanie dokumentów księgowych, zgodnie z klasyfikacją budżetową;
2. Ewidencja dochodów i wydatków budżetowych;
3. Uzgadnianie obrotów i sald kont pomocniczych z saldami i zapisami na kontach Księgi
Głównej na koniec każdego miesiąca;
4. Przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty;
5. Bieżące wprowadzanie danych do systemu komputerowego;
6. Przygotowywanie, na podstawie ewidencji księgowej, sprawozdań budżetowych i
Finansowych;
7. Bieżąca analiza realizacji zadań i zaangażowania wydatków w stosunku do planu;
8. Przygotowywanie dokumentów związanych z przepływem gotówki w kasie, w tym KP, KW,
Raporty kasowe, eczeki;
9. Zabezpieczanie gotówki i depozytów wartościowych mieszkańców w sejfie;
10. Ewidencja dochodów i wydatków mieszkańców w księdze kont depozytowych;
11. Prowadzenie kwitariuszy przychodowych;
12. Prowadzenie Księgi Depozytów Wartościowych;
13. Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;
4. Warunki pracy:
1. miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Jaskulinie,
2. stanowisko pracy: księgowa,
3. forma i warunki zatrudnienia: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, w przypadku
pracowników podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy – umowa o pracę
na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Jaskulinie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił 0%,
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- wzór- załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego naborem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy wskazany w ogłoszeniu o naborze ( świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- oświadczenia (wzór – załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia):
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwa skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za skazanie prawomocnym
wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo skarbowe ( tylko osoby, którym zostanie
przedstawiona propozycja zatrudnienia),
- zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
księgowa, (zaświadczenie lekarskie dla osoby, której zostanie przedstawiona propozycja pracy),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na stanowisko księgowa zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych) i ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U.2019, poz. 1781)
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w ciągu 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia tj. w terminie do 4 dnia września 2023r. do godz. 12.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko- Księgowa w DPS w Jaskulinie”, za pośrednictwem poczty, lub osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Jaskulinie.
Oferty, które wpłyną po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
- Inne informacje:
Nabór składa się z dwóch etapów:
- Wstępna klasyfikacja kandydatów (analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym),
- Klasyfikacja końcowa (rozmowa kwalifikacyjna).
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, wskazanych do kontaktów przez kandydatów.
Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej na stronie www.jaskulin.naszdps.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Jaskulinie.
Wygranie konkursu na stanowisko Księgowa nie rodzi prawnego obowiązku zawarcia stosunku pracy na tym stanowisku.